Sider

lørdag den 3. november 2007

- tid til litteraturen!

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at jeg i forbindelse med afleveringen af mit speciale og den nye situation som eks-studerende har åbnet mulighed for at jeg kan afprøve en gammel drøm om at arbejde mere konkret med litteraturen. Jeg har således fået ansættelse som juleassistance i GAD-boghandleren i Århus, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til.
Jeg er klar over at det måske ikke er den mest relevante uddannelse jeg har til at stå i butik, men det var alligevel dejligt at mærke bestyrerens glæde over at jeg gennem min uddannelse viste min interesse og kompetence inde for litteratur, - det var kort sagt dejligt for en gang skyld, at blive headhuntet på grund af sin uddannelse som cand. mag. i stedet for at blive ansat på trods af den.
Så er I i Århus i december, så kig forbi GAD på strøget - eller også lad være for der er sikkert RIGTIG mange mennesker!!! - der røg den fredelige julemåned for mig.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Ven!
Dejligt at snakke med dig den anden dag. Det er fedt, at du har fået arbejde, håber du bliver glad for det trods arbejdstider og løn ;-) Men du skal jo helst ud og have "jord" under neglene... Mon du får tid til at læse nogle af alle de bøger, du står og sælger?
Vi snakkes ved!
Knus